26 Ocak 2017 Perşembe

Özsüt " KARAORMAN"

 
   Evde tatlı yapmaktansa dışardan almayı ya da dışarda yemeyi daha çok seviyorum. Yemek yapmaya ne kadar aşık bir insansam tatlı yapmaya o kadar uzak bir insanım; elmalı tart ve kalburabastı hariç diğer tatlıları evde yapmıyorum. Şuan ben böyleyim diye düşündüm? Sanırım bu konuda becerikli değilim veee hazırada dağlar dayanmıyor. Şimdi evde tatlı, pasta vs yapsam olmayacak eşim olumsuz yorum yapacak mutsuz olacağım. Bende en güzeli gidiyorum sevdiklerimle  tatlımı içeceğimi alıyorum. Hem yiyorum hem sohbet ediyorum. En güzeli de bu değil mi zaten :)

  Ve bu post'u yazma sebebim olan favori pastamı sizinle paylaşmak istiyorum. Enfes bir pasta. Hele birde taze ise mutlaka denemenizi tavsiye ederim.




11-12 tl civarı bir fiyatı olduğunu hatırlıyorum:) 


İstesem ben daha güzellerini yaparım. Ama size tarifi vereceğim sizi yoracağım diye yapmıyorum. Sadece sizi düşündüğüm için yoksa başka sebebi yok :))

Sevgilerim ile :)

15 yorum:

  1. ımmm çok harika görünüyor..:))

    YanıtlaSil
  2. Ay bizi de düşünürmüş😂😂❤❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizi düşünemeyeceğimde kimi düşüneceğim ben 😘😘 Öpüyorum kocaman 💝😘

      Sil
  3. Bende kesinlikle katılıyorum.Şimdi kimseyi yormaya gerek yok 😃 Tatlıyı sevipte pek beceremeyen biri olarak hoş bir paylaşım olmuş 😃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım 😌 Yorulmayalım asla kıymetimizi bilelim 😊😎

      Sil
  4. Ben tatlı yapmayı çok seviyorum ya , bir anne atasözü de derki evde ben sana yaparım , hahaha :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güldüm ama ben bu yoruma 😀 Kesinlikle katılıyorum, henüz anne değilim o yüzden böyleyim sanırım 😀

      Sil
  5. Ya düşünceli olmak başka bir şey :))) Afiyet olsun...Bence de daha güzellerini yaparsın. Sevgilerimle canım :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle yaparım ama yine hazır kutulu tatlılardan olur 😜 Teşekkür ederim canım 😘😘

      Sil
  6. Ah n'aptın şuan bana :)
    Bende tatlıyı çok seviyorum ya. Ama durum bende tam tersi. Yemek yapmayı sevmiyorum, mümkünse hiç yapmayayım, tatlı yapmaya ise bayılıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özür dilerimmm 😞 Ben sana yemek yapayım sen bana tatlı yap o halde bir gün yollarımız kesişirse eğer belli mi olur 😌😘

      Sil
    2. Olmaz mı çok güzel olur valla :)

      Sil
  7. Öğretmenim, bir öğrenci olaraktan o kadar para verirsem içim sızlar siz benim yerime de yiyin afiyet olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım bir gün karşılıklı otururken birlikte yeriz canım, belli mi olur hayat bu 😘💝

      Sil