4 Ocak 2017 Çarşamba

"MCDRGNBLGGR" BLOGGER KEŞİF ETKİNLİĞİ :)


  Merhabalar Blogger hayatımda eski sayılmaz hatta çok yeniyim diyenlerden biriside benim. Kısa zamanda tanıdığım, Blogunu takip ettiğim yeni bloggerlar ile tanıştığım için çok mutluyum. Birbirinden güzel blog sahiplerini takip etmek çok mutlu ediyor. Ve paylaşımlarını okudukça kendimi çok geliştirdiğim noktalar oldu. Ve bende bir blogger keşif etkinliği oluşturmak istedim bakalım neler olacak :)

Afişim bile hazır :)

Hemen geliyorum severek takip ettiğim birkaç bloga :) 


1. Sırayı Deep'e ayırmak istiyorum. Çünkü yeni bloggerların iyilik meleği o :) Ve ne zaman bir konuda bilgiye ihtiyacın olursa o hep ordadır yardıma hazır :) Teşekkürler Deep ! İyi ki varsın :)


2. Sırayı "Aşkı zikreden yazar" olarak +Büşra Gürbüz 'e ve onun bloguna ayırmak istiyorum. Yazılarını okumak beni mutlu ediyor. Kalemi kesinlikle çok güçlü ! :) 


3. Olarak Samimi sevecen bir blogger olan "Simli"yi tanıtmak istiyorum. İçinden gelen her şeyi samimi bir şekilde paylaşan "Simli"yi yoksa siz hala takip etmiyor musunuz :) 


4. Sıramda " +Dağınık Anne  "ye yer veriyorum. Hayata dair her şeyi blogunda bulabileceğiniz şahane bir blogu var :) 


5. Ve birde düzenli olarak takip ettiğim "Fatma Üzmez" var :) Blogunun adı olduğu gibi "Her Telden" her şey blogunda samimi içten bir şekilde yer alıyor :) 



  Ayrıca birde benim yeni kişilerle tanıştığım düzeni olan şahane bir site var hemen üye olmanızı tavsiye ederim. Yeni yazıların hepsini kolay bir şekilde takip ediyorum. Hemen linkini yazıyorum. Blogger Semti'ne mutlaka üye olun. Derim :) 



Takip ettiğim tanıtacağım blogger arkadaşlarım var ama bir sonraki etinliğimde yer vermek istiyorum. Yeni blogger arkadaşlar edinmek şahane ! 

Sende blogunu tanıtmak istiyorsan;+

1. Önce beni takip etmiyorsan [[ Ki çok ayıp :)) ]] hemen takibe al :)
2. Yorum olarak Blogunun linkini ve Blogunun alanını yaz hemen listeye ekleyeyim :)

Listeler sizi bekliyor :) 

Kişisel/ Hayata dair sevgili Bloggerlar


Kitap/film/dizi sevgili Bloggerlar


Makeup/ Kozmetik/ Bakım Sevgili Bloggerlar 



Moda Sevgili Bloggerlar


Gezi Sevgili Bloggerlar 


Sanat/ Tasarım Sevgili Bloggerlar 


Anne/Çocuk Sevgili Bloggerlar


Edebiyat Sevgili Bloggerlar 



76 yorum:

  1. sizi takipteyim :) benim bloguma da beklerim

    http://gezgiccift.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Şekercim seni takip etmez olur muyum hiç 😉😘
    Bloggerların toplanma noktadı Cafe Tigris herkese kollarını açtı bekliyor sevgiyle
    www.cafetigris.com
    Kişiselblog

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cansın sen Tigris ! :) Hemen paylaşıyorum :)

      Sil
  3. Merhabalar. Beni de keşfedin diyerekten şuraya linkimi bırakıyorum.
    Kişisel/Hayata Dair bir blog denebilir benimkisi.
    Blog: http://levlagridekisiyah.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  4. Bloğuma bu yayınında yer verdiğin için teşekkür ederim :D çok mutlu oldum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim paylaşmazsam ayıp olurdu :)

      Sil
  5. Ayy ay Ne kadar minnoş bir blogger bu!
    Tatlım hayatımda ilk kez bu kadar övüldüm😂 Çok mutluyum şu an.Çok teşekkür ediyorum sanaaaa!
    Ne kadar iyisin öyle sen!!
    Musmutlu günler tatlım benim💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim canım :) Öpüyorum seni :)

      Sil
  6. Ben geldim :) http://fatofotofan.blogspot.com.tr/ konu Sanat Tasarım konusu

    YanıtlaSil
  7. Şimdi keşf ettim bloğunuzu. Hemen izlemeye de alıyorum. Ve bu da benim bloğum : http://buummansessiz.blogspot.com - kişisel blog. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz :) Hemen ekledim listeye sizi de :))

      Sil
  8. Çok teşekkür ederim canım, etkinliğinde yer aldığım için yeni bir blogger olarak gururlandım
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. Ben de geldim teşekkürler etkinlik için ☺ kozmetik ürünlere dair deneyimlerimi paylaşıyorum. http://yelizinkesifleri.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin canım, ekledim şahane blogunu listeme :)

      Sil
  10. Merhaba

    Ayyy ne güzel yine bir etkinlik gelmiş. Tabii ki bende varım.Sevgiler :)
    http://beydaninkitapligi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ekledim canım listeye sensiz olur mu hiç :)

      Sil
  11. Merhaba blogunuzu yeni keşfettim , bana da beklerim sevgiler.. www.zeynepöztürk.com :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel blogunuzu ziyaret ettim :) Bloguma hoşgeldiniz :)

      Sil
  12. Heyooop heyyyy mutlulukkkk ❤️ çok teşekkür ederim sevgili Merve :))) İsmimi görünce çok mutlu oldum! Fatma hnm sayesinde geldim hemen ❤️
    Blogunun heyecanı, keyfi, güzel ziyaretçileri bol olsun!! Hemen paylaşıyorum ki gelsinler tanışalım kaynaşalım!!!
    Takip etmediğim arkadaşlara da uğrayacağım ilk fırsatta!
    Sevgiler :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle bence de daha fazla insan ile tanışıp kaynaşalım, büyük bir aile olalım :) Teşekkür ederim canım iyi akşamlar diliyorum, Minnoşları öp benim için :)

      Sil
  13. Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım , Sanırım senin tersine aşırı boşum :)

      Sil
  14. Merhaba ben de katılıyorum! Sizleri de takipteyim :)
    2 Blogum var 1. www.caganerkan.com (Bakım üzerine)
    2. dayswithcagan.blogspot.com (Kişisel)

    Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz :) İki sayfanızı da listeye ekledim ...

      Sil
  15. bloğumuzda iki kız kardeşin yaşamından yansımalar göreceksiniz. Gördüğümüz yerleri, okuduğu*muz kitapları, izlediğimiz filmleri, duyduğumuz haberleri sizlerle paylaşmak ve sizinle aramızda bir bağ kurmak için buradayız :)

    Bizim bloğumuza da bekleriz, iki kız kardeşiz ama sizi de aramıza ekleyebiliriz :)

    kişisel bir blog olarak tabii kizkardeslerarasinda.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Muthiş 2 kız kardeş hoşgeldiniz etkinliğime :) Listedesiniz kızlar :)

      Sil
  16. Merhaba! Ben de sizi takip ediyordum :) ayrıca keşif etkinliğine de katılmak istedim :) kişisel blogum var; dekorasyon, alışveriş, yemek, pasta ve kendin yap projelerim ağırlıkta :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz etkinliğime :) Çok sevimli bir blogunuz var :) İyi akşamlar sevgilerimle :)

      Sil
    2. Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  17. Çok teşekkür ederim çok mutlu ettin beni :))))) seni okumakta beni çok mutlu ediyor. Sevgiler sana kalbi güzel insan :))) Yolun hep açık olsun çok güzel düşünmüşsün :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım :) Ne güzel cümleler öyle, sende beni çok mutlu ettin :)

      Sil
  18. çok seviyorum bu etkinlikleri listeye beni de ekler misiniz ? http://efsaninguncesi.blogspot.com.tr/.

    YanıtlaSil
  19. takipteyim::) ben de henüz yeni bir blogger olarak alışveriş ve moda üzerine yazıyorum diyebilirm.
    http://ince-eleme.blogspot.com.tr/ blog adresim de bu. herkesi beklerim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz o halde 😌 Bol takipçili bir blogunuz olur umarım, listedesiniz. 😌😇

      Sil
  20. Bensiz olur mu ya...
    Anne güncesi işte, annelige dair her şey...
    www.anneguncesi.net

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle olmaz, hemen ekliyorum listeme 😌👍🏼

      Sil
  21. Takipteyim :) Kitap, film, edebiyat, fotograf, gezip gordugum yerler, tattigim tatlar, yasadigim anlar... Her seyden biraz biraz var blogumda. Beklerim :)
    Sevgiler...

    www.lilaninguncesi.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kişisel Hayata dair her şey var o halde blogunuzda, listeme eklenmiştir 😌

      Sil
  22. Merhaba. Öncelikle böyle bir etkinlik için çok teşekkürler. Her blogger diğerinin blogunu takip ederken diğer sosyal medya hesaplarını da takibe alırsa aslında keşif etkinlikleri daha çok amacına ulaşır diye düşünüyorum. Blogum kişisel bir blog. Blogunuzu ve diğer hesaplarınızı takip ediyorum. Bana da bekliyorum. Sevgiler...
    http://ikikatmavi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar Blogumu takibimi göremediğim şuan için listeye ekleyemiyorum malesef, sanırım bir sıkıntı oldu :) Kesinlikle haklısınız sosyal medya hesaplarıyla ilgili bir etkinlikte ilerleyen tarihte gerçekleştiririm belki :)

      Sil
    2. Merhaba mavi günce olarak geçiyor. Tekrar bakabilirseniz göreceksiniz varım yani takipteyim :)

      Sil
    3. Kusura bakmayın, görememiştim. Şimdi paylaştım 😌

      Sil
  23. size başka bir keşif etkinliğiyle geldim bir tek ben mi bulamadım diye düşündüm izleme butonunu göremedim. takip etmek üzere daha sonra gene ugrayacağım sizde o arada beni cevaplamış olursunuz diye düşünüyorum bende kişisel blog yazıyorum linkimi de bırakıvereyim

    yenilenmeprojesi.blogspot.com.tr gene geleceğim sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Takiptesiniz, listeye ekliyorum canım 😌

      Sil
  24. Herkese merhaba ben de bu alemde yeni sayılırım ^.^
    Kişisel bir blog sayılır benimkisi. Gezi, k,tap, deneme yazıları, fotoğraf gibi pek çok şeyle dolu sırt çantam. Herkesi beklerim :)

    http://sirtcantamhazir.blogspot.com.tr/

    Bu arada tabi ki takipteyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz 😌 Listeye hemen ekledim blogunuzu 😌💝

      Sil
  25. Yaa kaçırmışım etkinliğiii 😃 geç olsunda güç olmasın napim 😃 sizi takibe aldım.Bende listeye girebiler miyiimmmm 😃

    http://esilammm.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  26. ben de kisisel bir bloggerim. Seni takip ediyorum ve güzel seyler olacagina inaniyorum. Blog adimi bile sevgili bloggerler koydu benim. Almanya da yasadigim icin Almanya'dan biliyorum. Öptüm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz, çok sevimli bir blogunuz var fakat ben takibinizi göremedim ama 😞😞

      Sil
    2. Simdi tekrar ekledim insallah olmustur.

      Sil
  27. Benim bir kaç adresim birbirine karıştı. Ondan olmadı herhalde. Yoksa okuma listeme aldım. Tekrar deniyorum. Benim blog adresim www.ahukader.de

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olmuş canım, ekledim hemen listeye 😌 Sevgilerimle 😌

      Sil
  28. Merhaba, çok güzel bir etkinlik olmuş. Kişisel blog yazıyorum.
    Blogunuzu takibe aldım :)
    http://eliftobur.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen ekliyorum listeye canım, hoşgeldin 😌💝

      Sil
  29. Güzel bir etkinlik olmuş benim gibi yeni bloggerlar için yol gösterici :)
    https://diilarakaya.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar, takibinizi göremedim. Yanlış mı bakıyorum ki acaba :(

      Sil
  30. Merhaba~ Geç kaldım galiba ama ben de geldim:)) Kişisel blog yazıyorum ben de:) Teşekkürlerr~ http://melodimavi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç bir zaman geç değildir :) Hemen ekliyorum listeye, hoşgeldiniz :)

      Sil
  31. Merhaba, benim de Gece Edebiyat isimli edebiyat ağırlıklı bir blog sayfam var. http://geceedebiyat.blogspot.com.tr

    Listeye eklerseniz çok memnun olurum.

    Tuna BAŞAR

    YanıtlaSil
  32. Enis Baydemir Kişisel Bloğum. Kendim için oyalanayım diye başladım. Sonra ne yazacağımı bilemedim, bu konuda iyi değilim. Bende bir şeyler eklemeye karar verdim. Oydu buydu derken böyle bir konsept oluştu. Belli bir konusu yok kendime ne lazımsa onu ekledim, öte yandan ne nasıl oluyor diye öğrenmeye başladım ve hala öğreniyorum. Pek yazım yok, sadece bir kaç teşebbüsüm var. İçeriğinde TV kanallarını izlemek, Radyo dinlemek, Uzayüssünden dünyayı canlı izlemek, dünyadaki çeşitli canlı doğa ve manzara kameralarını izlemek, oyun oynamak, online okunabilir veya indirilebilir e-kitaplar, sesli kitaplar, site kodları ile alakalı şeyler ve daha fazlasını barındırıyor.
    http://enisbaydemir.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar Enis bey, öncelikle etkinliğime hoş geldiniz lakin takip etmediğiniz henüz listeye ekleyemiyorum. Beni eklediğiniz takdirde hemen ekleyeceğim...

      Sil
  33. aa ben bu etkinliği nasıl atlamışım ;) beni de anne çocuk olarak ekler misin http://masalzehra.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  34. Merhabalar, benim de Blog Tecrübem adlı kişisel blogum var. Eklerseniz sevinirim :)
    http://blogtecrubem.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  35. Benim bloglarım da var forum sitem de. Bunları ekleyebilir misiniz ?
    Forum - http://WebCenneti.Com
    Bilgi - http://paylaşalım.blogspot.com
    Cep Telefonu - http://appledestk.blogspot.com

    YanıtlaSil