12 Ocak 2017 Perşembe

Starbucks Coffee Seçmeceleri

   Ne olursa olsun bence en lezzetli kahve Starbucks'ta içtiğim kahveler. Aroması lezzeti ben kahveyim diyor. Fiyatları biraz ortalamanın bir tık üzerinde olabilir. Ama her güzel şeyin bedeli ucuz olmaz bence. Ki bazı tutumlu kişiler tanıyorum sırf fiyatı için Starbucks'ı kötüleyen ya da Starbucks'a gidenlere sen zenginsin diyenler. Ve sadece gülmekle yetiniyorum. İçtiğimiz Latte 7-8 tl. Allah için 8 tl'yi nerelere vermiyoruz ki :)

  Geçen hafta sonu Starbucks 'a gittim ve hemen bardaklara, termoslara yöneldim. Ya böyle mi güzel olur bardaklar. Hepsini alıp bağrıma çocuğummuş gibi basasım geliyor ki kendimi zor tutuyorum. Benim geçen sezonlorda en sevdiğim termos buydu. Resmen aşk yaşamıştım ama bana kısmet olmadı. Fotoğrafını da Google Amcadan bulmak zorunda kaldım zaten :( 






Şu an satışta olan ve esas favorime geliyorum. Ya resmen aşık oldum bu termosa. Bir termosun güzelliğinde tavan noktası resmen bu. 4 gün sonra doğum günüm, almak isteyen olursa hiç çekinmeden alabilir bana. Bak hediye düşünmekten de kurtarıyorum sizi :)) Ahhh ahhh 



Ve son olarak beğendiğim de kahveni bu bardağınla alacaksın. Üstüne battaniyeni örteceksin. Sıcak bir köşede oturup kitabını okuyacaksın. Resmen bu anı yaşamak istedim şuan ama olmuyor. 



Lanet olsun içimdeki termos, bardak aşkına :) Bir sonraki beğendiklerim köşesinde görüşmek dileğiyle, Kendinize iyi bakın. Sevgilerimle :)  

Bir dost...

18 yorum:

  1. ya ben de hiç anlamıyorum starbucksa pahalı diyenlere. kesinlikle belli bir standartta kahve içilmek isteniyorsa buna değer bir fiyatı var diye düşünüyorum. ayrıca da şu ortadaki öpücüklü bardğa ba-yıl-dım :)ilk hedefim o :)

    YanıtlaSil
  2. bardaklar gerçekten çok hoş, elinde bardak battaniye altında kitap okuma fikri ise en cazip geleni.....
    sevgiler....
    blogdakicin.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. gerçekten çok tatlıymış termos :)

    YanıtlaSil
  4. Pembe termos tatlıymış, canım starbucks çekti :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özür dilerim canım :( Umarım en kısa zamanda gidersin :)

      Sil
  5. Kesinlikle Starbucks'ın kahveleri muhteşem ve verdiğimiz her kuruşa da değiyor. Ayrıca öyle pahalı da değil, dışarıda herhangi bir kahveci de bile bir fincan filtre kahve 7-8 TL, Starbucksta kocaman bardak Filtre Kahve bile 6 TL. Vee siyah mat termosu vardı Starbucksın. Ben de ona bayılmıştım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadi ya çok merak ettim o termosu görmedim ben :) Bence de kahvenin en güzel durağı :) Öpüyorum :)

      Sil
  6. Sıklıkla Starbucksta takılan kitle yüzünden eleştiri aldığım doğrudur. Hatta eleştiren bu arkadaşlara sevgilimde dahil :) Tüm tikicanlar orda bizim ne işimiz var hayatım lafını ayda 4-5 kez duyarım:) Ama fiyatla ilgili hiç eleştiri almamıştım. Ankarada ismi bile belli olmayan bardak büyüklüğü olarak ben gibi kahve canavarını doyurmayan her içişimde bu gerçek latte değiiil ağlamalarını yaşadığım bir çok cafede fiyatlar 10 tl ve üzerinde. Mantık error verdi :) Her söyleneni dikkate almamak gerek ben öyle yapıyorum en azından:) Benim param Benim kahvem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle katılıyorum. Onlar gitmesin biz keyfini sürelim canım ne kadar güzel özetlemişsin durumu :)

      Sil
  7. Benim yaşadığım şehirde Yok canımcım hiç gitmedim starbucksa😑😱

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yolun düşerse bir gün mutlaka uğra tatlım, eminim sende seveceksindir :)

      Sil
  8. Merhabalar ,Dudaklı olana bende bayıldım.Bende kupa termoslarına bayılıyorum gerçekten:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem hemen soğumuyor hem de çok şık oluyorlar :)

      Sil