17 Ocak 2017 Salı

24. Doğum Günüm

  Dün benim doğum günümdü. Ve doğum günümü sadece bilen kişilerin kutlamasını istedim. Facebook sağolsun yolda görsem selam vermeyecek insanlara bildirim yolluyor ve onlarda " Canım benim doğum günün kutlu olsun..." yazıyor. Sen önce yolda bir selam ver ya da sadece işin düşünce yazma da ondan sonra benim özel günümü paylaş :)

  Yaş ilerledikçe mi oluyor bunlar :) Deneyimlerinizi paylaşırsanız sevinirim. Daha 24 yaşındayım ama etrafımda bana değer veren insanların olmasını istiyorum. Kişilik olarak girişken birisi değilimdir. Sevdiğim insana da ölümüne değer veririm. Bu da benim hayat felsefem sanırım. Ve ben bu durumdan çok mutluyum...

  Facebook hatırlatmasın diye doğum tarihimi değiştirdim. Sadece bir kaç kişinin kutlayacağını düşünmüştüm. Ama öyle olmadı. Sabah kalktığımda ev arkadaşım biraz unutkan olmasına rağmen hemen kutladı. Diğer ev arkadaşım ise kutlamakla kalmayıp bana sürprizler hazırlayıp günümü şahaneleştirdi. Okuldaki öğretmenleri organize edip bana sürpriz yaptılar. Bütün günüm akşamım hep onlarla gülüp eğlenerek geçti. Oysaki ben 18den çok uzaklaşıyorum diye oturup ağlamak istiyordum :)

  Ailem, eşim, ve dostlarımla kutladığım bir doğum günüm oldu. Ve birde hiç beklemediğim en minnoş arkadaşımda eşi ile birlikte çiçek gönderdi. Teşekkür ederim Minnoşumm..



  Tam da istediğim gibi bir doğum günü oldu. Ailem, eşim, dostlarım uzakta olsa da beni yalnız bırakmadılar. Ama Şanlıurfa'da ki arkadaşlarım dostlarımda iyi ki varlar !

   Sizi seviyorum ! 

18 yorum:

  1. Nice nice dostlarla dolu,sevgi dolu yıllarınız olsun :)

    YanıtlaSil
  2. nice güzel yıllara ,doğum günün kutlu olsun...
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Ay iyi ki doğmuş bu sevimlilik abidesi💙💙💙🐰🐰

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoookk teşekkür ederim canım benimmm :)))

      Sil
  4. Mutlu yıllar.. Umarım mutlu, huzurlu bir ömrün olur..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, Umarım :) Hepimizin olsun ama bir tek benim değil :)

      Sil
  5. Mutlu yıllar sosyal medyadan silince tarihi en yakın arkadaşların bile unutacak hale geliyor kendimden biliyorum 😁

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beni arkadaşlarım yanıltmadı, sadece 1 kişi daha hatırlar diye bekliyordum o kadar :) Güzel bir deneyim oldu ama :)

      Sil
  6. Bilseydim kutlardım iyi ki doğdun iyi ki blog açmışsın da tanımışım seni. Blogda tanıyıp çok sevdiklerimdensin. Rabbim kalan ömrünü geçen ömründen hayırlı eylesin :)) Öyle haklısın ki şu yapmacıklıklardan bendi çok sıkılıyorum. Hatta bağırasım geliyor yüzlerine. Ve bende sevdiklerime ölümüne değer veririm, normal olanın bu olduğuna inanırım. Çokkk güzel bir yazı olmuş, ya bırak 18 yaşı ağlasın sen uzaklaştın diye sen ağlama :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım benim ne kadar güzel şeyler yazmışsın öyle çok mutlu ettin beni :) Amin inşallah :) Yine de 18 çok güzeldi :( Sende iyi ki varsın :)

      Sil
  7. Nice güzel yıllar dilerim.... Blog keşif etkinliğinden geliyorum bende beklerim http://masalzehra.blogspot.com.tr/ sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim 😌 bloguma hoşgeldiniz 😇

      Sil
  8. gecmis dogum günün kutlu olsun o zaman. Zaman gectikte yas ilerledikce böyle düsünüyor insan. Bazen Facebook'a bakiyorum. Uzun zaman görmedigim ya da görsem de selamini esirgeyen birinin dogum gününü bile kutlamiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederimmm 😊 Arada bir facebook listemizi temizlemimiz lazım sanırım 😌😌

      Sil