3 Ocak 2017 Salı

Denebunu "Aralık" kutusu :)

  Denebunu kutusuyla ilk tanışmam ama bundan sonra hep denemek isterim kesinlikle :) Çünkü böyle süprizleri, minik hediyeleri çok seviyorum. Ve bugün kutuma ulaştım. Yaşasın yeni yıl kutusu ! :)


Minnoş kutumdan  çıkanlar;

+Eti aşk tadında fındıklı çikolata
+2 Adet Kotex normal ped
+2 Adet Kotex günlük ped
+ UrbanCare bukle belirgenleştirici köpük
+UrbanCare Şampuan Krem Maske




Hepsini en kısa zamanda deneyimleyip deneyimlerimi paylaşacağım. Her ay kutunda kendi ilgi alanlarına göre çeşitli deneme ürünleri gönderiliyor. Bakalım önümüzdeki aylarda neler deneyimleyeceğiz :) 


15 yorum:

  1. Aa canım bak bu da güzelmiş ama sürprizleri seviyorsan woohoobox a da bak bi.orda da çok minnoşluklar var💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen bir koşu gidip bakacağım, nerede minnoş süpriz var orada ben olmalıyım 😊 Sevgilerimle 💕

      Sil
    2. Bir site daha önereyim bikutumutluluk💕

      Sil
  2. Çok eğlenceli görünüyor gerçekten..:)) Blog dünyasında yeniyim..Bu arada bloğuma sizi bekliyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz, mutlaka ziyaret edeceğim 😌

      Sil
  3. Çok hoş yaa... Güle güle keyifle kullan... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. bende yeni üye oldum sayılır bu siteye bakalım ilk kutu ne zaman kısmet olacak....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım en kısa zamanda gelir Ocak kutusu daha çıkmadı sanırım canım :)

      Sil
  5. Mervecim merhaba bende kutumu çok beğendim :) Takipteyim bende güzellik ve bakım bloğuma beklerim :) Esen kal

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle çok minnoş bir kutu :) Hemen bakıyorum, Bloguma hoşgeldin :)

      Sil
  6. Ürünlerini güle güle kullan bende saç ürünleri yerine Lancome ürünleri vardı. Benim kutumuda merak edersen bloguma beklerim. Takipteyim :)
    thebeautyforce.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben hala bir türlü deneyemedim, sen denedin mi canım 😌

      Sil
  7. Çok hoş gerçekten.. Senin sayende haberim oldu göz atayım bende bakalım :) Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tavsiye ederim deneyip memnun kalıp kullanmaya devam edebilirsiniz :) Hoşgeldiniz bloguma :)

      Sil