24 Ocak 2017 Salı

Restorex- Hızlı uzama etkili

Evlenmeden önceki yıllarda saçlarım kısa kesildiği zaman oturur ağlardım. Tabi kendi saç kararlarımı almaya başlamadan önce saçlarım hep kısacık tepede şemsiyeli dolanmışım orası ayrı. Buradan anneme sevgilerimle :) Saçlarım konusunda şanslı insanlardanım. Doğuştan permalı doğmuşum. Ama uzun saçlarımın değerini biliyor muydum o konuda bir şey diyemeyeceğim.


Hemen geliyorum tavsiyeme 😌 "RESTOREX" hızlı uzama etkili şampuan ve sıvı saç kremini kullandım ve saçlarımda gerçekten
daha hızlı uzadı. Sarmaşık özlü etkisi ile saçlarım daha hızlı uzadı.


Teyzoşuma minicikken bu kadar uzundu saçlarım. 


Daha sonra da düğünden 1 ay sonra saçlarım bu kısalığa ulaştı. Nedense biz bayanlarda düğün öncesi yıllarca uzatırız. Düğünden 2 sene önce sadece kırıkları aldırırız daha sonrada löp diye kısacık kestiririz 😌 Ohhh missss 😀

 Kısa saç bakımıda çok daha kolay oluyor amaaa uzununda tadı başka. Şuan aklım çok karıştı. Uzatayım mı kestireyim mi 🙄🙄🤔 

Neyse şimdilik uzasın sonra bir ara canım sıkılırsa kestiririm 😌

Sevgilerimle Canlar 😇💝

8 yorum:

  1. Bebek ne kadar yakışmış kucağına ponçik şey💙💙 aman kestirme uzun daha güzel ☺️💙

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım benim 💝 Hala kararsızım boy konusunda 😌😌😘

      Sil
  2. kısa saçta çok yakışmış ama size :)

    YanıtlaSil
  3. Koştum geldim hemen :D Kıvırcık saça hep özenmişimdir çok seviyorum , size de yakışıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin canım 😊😌 Çok teşekkür ediyorum 😘😘💝

      Sil