12 Şubat 2017 Pazar

Nivea- Tazeleyici NEM MASKESİ

 Evet evet kabul ediyorum. Kozmetik konusunda çok çok harika değilim. Makyaj yapmaktan değil doğallıktan yanayım. Ondan yoksa kozmetik nedir ki her şeyi bende deneyip uygulayabilirim. Benim neyim eksik ki :) 

 Kozmetiğe dair en sevdiğim şey maskeler olsa gerek. Bir sürü maske denemişimdir. Şöylede bir huyum var asla yalnız maske yapmayı sevmiyorum. Ya annemle ya kocişimle birlikte maske yapmalıyım :)  En sevdiğim maskelerden biridir bu Nivea-Nem maskesi :)



   Yılbaşı kozmetik indirimlerinde Migrostan
aldığım hemde 2.5 tl gibi bir fiyata almıştım 1 tanesini :) Hemen birisi anneme birisi kocişi birisi bana birisi ablama diye planladım. 1 tanesi 2 kulanımlık ortadan ikiye ayrılıyor :) Ve 15 tatilde Eskişehir'de çıkardım bavulumdan ve yaptık. Herkese ben yaptımda diyebilirim :) Yüzünüze sürüyorsunuz 10-15 dakika bekletip yıkamıyorsunuz bir pamuk ile siliyorsunuz kalanları elinizle masaj yaparak yüzünüze yediriyorsunuz.

   Yüzünüze sürdüğünüz anda bir ferahlama bir rahatlama mutlaka hissediyorsunuz. Bir sürü maske denemelerim içinde en sevdiğim maskelerden birisi bu....

   Kesinlikle tavsiye ediyorum :) Sevgilerimle :)


4 yorum:

  1. Kışın şart ben de seviyorum bu maskeyi :)

    YanıtlaSil
  2. bende ayda bir kullanıyorum bu maskeyi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bencede düzenli kullanılmalı özellikle bu kış mevsiminde :)

      Sil