8 Şubat 2017 Çarşamba

Bioxcin Quantum


   Merhabalar :) Yaklaşık 1 ay önce Deneyimlemek üzere kargomu teslim aldım. Kocişimle de malum 15 tatilde birlikteydik ve hemen kullanmaya başladık. Ve kendi başıma iş açmışım haberim yokmuş :) Bu serumları yaparken kır dök masaj yap uğraştırdı beni amaa hemen sonuca geleyim...





Erkeklerin saç dökülmesi biz bayanlara göre daha hızlı olduğu bu bir gerçek :) Acaba başlarının etini biz çok mu yiyoruz :) Yooookkk asla biz böyle bir şey yapmayız onların genlerinde var yok, bizle alakası yoktur :)

Bizden kaynaklı olmayan bu saç dökülmelerini önlemek içinde Kocişimle Bioxcin "Quantum" Serisini deneyimledik. İlk 2 kullanımdan sonra belirgin bir şekilde saçlarında güçlenme görüldü. Bioxcin "Quantum" içeriğinde ;

Bio-activ peptides ve biocomplex 11 formüllerini içeriyor. Bioactiv peptides, 18 aminoasitten oluşan ve saça tutunan peptitlerle zenginleştirilmiş bir formül iken, Biocomplex 11; Vitaminler (A, B1, B2, B5, B9 ), Mineraller (Bakır, Çinko, Demir, Kalsiyum), Flavonoidler (Kemferol, Apigenin, Mirisetin), Doymamış Yağ Asitleri (Omega-6, Omega-9) bulunuyor. 

Bu yoğun içerik ile kullanılan Serum bence saçları belirgin bir şekilde güçlendiriyor.

Tavsiyemdir. Bir diğer tavsiyemde belki de erkeklerin üzerine bu kadar gitmemeliyiz :) 

Huyumuz kurusun :)



4 yorum:

  1. Herşey karşılıklı sonuçta değil mii;) ben de eşime alayım bakalım..😆

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle yoksa biz çok masum insanlarız :))

      Sil
  2. Canımcım saçlara gürlük felan veriyor mu? İnce ve az saçlarımla aram hiç iyi değil 😂💖

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dur yapmaa sakın ! Çünkü erkeklere özel diye biliyorum canım bu serilerin :)

      Sil