19 Şubat 2016 Cuma

Yazar olmak dönemsel milli hayalimizdir ...

   Hepimizin hayali değil midir gerçekten? Özellikle ortaokul lise çağlarında. Ben çok iyi hatırlıyorum ne şiirler yazardım sanırsınız bir Aziz Nesin, bir Nazım Hikmet'im gibi gezerdim ortalıkta. Gerçekte olan ise sonunda biraz kafiye,  2-3 dörtlük olmuş birde altına adım yazılmış şiir değil şiirimsi olmaya aday adayı 😀
   Şiir neyse ya o kitap yazma çabalarına ne denilmeli? Yazılan basit hikaye ama bunuda sanırsınız ki yazılanlar bir Tutunamayanlar kalınlığında kitap. Kitap denemeleri de başarısız bu da olmadı. 
   Üniversiteye başlayınca benim hiç vaktim olmadı belki de o yüzden bir şair bir yazar olamamışımdır. Farkındaysanız hala içimde bir cevher var da çıkaramıyormuşum havalarındayım. Kendim bile inanmadım sizinle paylaşmak içinde silmedim kendimi eleştirdim. Acaba eleştirmen mi olsam ? Bak bunu hiç düşünmemiştim.
    O bu değil de beni tanıyanlar bilir aslında ben konuşmayı çok seven çok becerebilen birisi değilim (nazımın geçtiği kişiler hariç ). Konuşmak çok zor bir şey bence en basit bir cümleden ne arkadaşlıklar ne akrabalıklar bitebiliyor. Belki bu yüzdendir suskunluğum. Konuşmayı sanat sayıyorum az konuşmayı düşünerek konuşmayı tercih ediyorum. Bence bunu bazı insanlarda denemeli. Herkes bir sanatçı değil. 
   Bir şair, yazar,eleştirmen değilim konuşmayı sanat sayıyorum peki iyi bir Blogger olabilecek miyim? Bakalım zaman bizi nerelere savuracak ...

   Peki sizin içinizdeki yazarlıktan ➡️➡️⬇️⬇️
 ❓❓❓❓



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder