25 Şubat 2016 Perşembe

Kaş 2015...

 Kaş güzel kaş... 2015 ağustosta düğünden sonra arkadaşlarımızı alıp 4 kişi yola çıktık. Planımız plansızlıktı. Tek planımız eğlenmek gezmekti. İlk durağımızda benim isteğim ve  merakım üzerine Kaş'tı. Yolda Kaş'ta kalınacak yerlere baktık ama işte bu şahane bir yer diyeceğimiz bir yer olmadı açıkçası 1-2 yer olabilir dedik. 2-3 saat yol sonrası Kaş'a geldik... Kalabilecek yer var mı önce bir gezelim bakalım dedik ama şaka gibiydi 5 dakika içinde cadde bitti. Kaç yere sorduk hiç yer yoktu. O an plansızlığın ne kadar güzel olduğunu anladık. Derken çokta iyi olmayan bir yerde kaldık yer olmadığı için çoğu yerde. Sadece 1 gün kalmak zorunda kaldık. Şuan fotoğraflara baktım çok fazla fotoğraf çekmemişiz ama çektiklerimizi sizinle paylaşmak istiyorum. Bilgilendirmek içinde ilk 2 fotoğrafı malesef Google amcadan aldım .
  İlk yaptığımız hazırlanıp denize gitmek oldu. Kaldığımız yer bizi sahile arabayla götürdü. Merdivenlerden inin sahil orada dedi. İndik ve tek yaptığımız gülmek oldu. Bizi küçük çakıla götürmüş. yüzme bilmeyen kişilerin kesinlikle Küçük çakıla gitmelerini tavsiye etmem. Fotoğrafa bakınca sizde anlayacaksınız;

   Evet evet sahil sadece bu kadar biraz yüzünce deniz genişliyor orada yüzüyor herkes genelde ama dediğim gibi yüzme bilmeyen kişiler bence bu sahili tercih etmemeli kesinlikle :)

  


   Burası da akşam sokaklarında dolandıktan sonra oturup bir şeyler içtiğimiz yer; Blue Bar. Tavsiye ediyorum kesinlikle güzel bir mekandı. Ayrıca akşam Kaş'ın sokakları, mekanları, satış yapanları görülmeye değecek güzellikte.
   Bir diğer güzellik ise ilk tanıştığımız ''Buzlu Badem''. Hiç bu kadar güzel tadı olabileceğini tahmin etmiyordum. Kabuğunu çıkarmanız gerekiyor. Ben kabuğunu çıkarmayı çok beceremedim bir yerinden bastırmanız gerekiyordu bunun içinde çözümüm Eşimin güçlü elleri oldu :)  Kesinlikle denemelisiniz. Şuan olsa oturup 1 kilo yiyebilirim.

  Kaş bana göre gidilip görülmesi gereken ama gezilip görülecek çok yer isteyen kişiler tarafından 1-2 günlük ziyarette bulunması gerektiğini ama başımı dinleyeyim huzuru bulayım derseniz bu süre çok daha uzun olabileceğini düşünüyorum. Ben gittiğimde çok mutlu oldum. Güzel sokakları ve mekanları var. 
   Derken bizim Kaş maceramız bitti ve yine yollara düştük. Kaştan bizde kalan fotoğraflarımızı da paylaşmak istiyorum;





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder